donderdag 26 mei 2011

من شدیدا با جمع آوری ماهواره ها موافقم


آقا من نمیدونم چه گیری دادین به نیروی انتظامی که ماهواره ها رو جمع نکنه ؟! اتفاقا ما باید با نیروی انتظامی همکاری کنیم و کسانی رو که خونشون ماهواره دارن بهشون معرفی کنیم تا دیش اونارو هم ببرن . بذارین اونایی که جلوی ماهواره ها نشستن و فقط منتظرن ببینن که کدوم شهر میخواد پاشه و جوونهاشو به کشتن بده تا اینا به راحتی برسن هم بهانه ای برای نشستن درخونه نداشته باشن! بذارین ماهواره ها رو جمع کنن تا اونایی که جلوی ماهواره ها میشینن و زنگ میزنن به کانالهای مختلف واسه من از پشت خط تلفن نظر کارشناسی میدن هم بریزن تو خیابونها . دوستان عزیز مردم اون چیزهایی رو که تا حالا باید براشون روشن میشده روشن شده و از همه چی اطلاع دارن . من موافق جمع کردن ماهواره هستم چون اکثریت مردم رو سر گرم کرده و نمیذاره مردم بریزن تو خیابونها .طنز نبود . جدی میگم به خدا .
به همه اطلاع رسانی کنید

Geen opmerkingen:

Een reactie posten